Don't worry, be happy!

2009-03-16 | 18:06:56 | 1 Kommentarer

Sådärja, nu har jag varit hos polisen och fixat pass :D
Sara söt följde med, och vi hade lite roligt och fantiserade om hur kul det vore om några stjärnor
skulle komma in och anmäla mig xD hahahaha love that geek och hennes fantasi :D
sitter hemma hos henne nu och har det trevligt :)
sen ska jag möta baby och vidare hem till mig och mysa järnet.


jag ska förövrigt fixa vännerlås på bloggen snart
kommer ge lösenordet till de som förtjänar det :)
på så sätt underlättar jag för alla er som inte tycker om att läsa min blogg
och alla blir nöjda! :)
jag slutade iallafall bevaka de bloggar jag inte längre vill läsa, var inte alls svårt :)

DON'T WORRY, BE HAPPY!

Kommentarer:


wasmus

2009-03-17 @ 23:30:19

D: tog tid innan jag fick lösen, men nu har jag det :'D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: