You found me

2009-06-18 | 01:02:58 | 1 Kommentarer

Hör och häpna, kom precis hem till Niklas från skateparken!
Haha, börjar bli en vana. Men det är nice :) Fick skjuts hem av pappa så det var skönt,
folk undrar nog vad vi är för några som åker taxi hem från en skatepark haha.
Loggade in på bilddagboken nu och hade fått 7 kommenterar på mina egobilder av en brud,
som skrev att jag var sexig osv, det är väl trevligt! ;) höhö. (Nu lät det där som skryt men det var ju mest roligt ju :))

Niklas duschar, väldigt tyst eftersom hans pappa och Bodil sa att han inte fick duscha när han kom hem hihi.
Sen blir det sängen, varmt och skönt. Fryser om fötterna!
Jobbade idag, rätt okej. Fick veta att jag tjänar 102 spänn i timmen istället för 98 som jag trodde, nice :D
och det dubbla på söndagar och lördagar efter 12. Och sen nästan dubbla på kvällar. Också nice!
Åh allt jag ska köpa <3 :D

Varje gång jag ser min baby pirrar det i magen när jag tänker att han är min och jag är hans :)

Lost and insecure
You found me, you found me
Lying on the floor

Kommentarer:


Rasmus

2009-06-18 @ 20:05:22

skrytis! :*

D: men fan! jag vill med tjäna så mycket pengar ;_;

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: