Sat Nam

2009-06-19 | 18:50:58 | 1 Kommentarer

Jag och mannen lagar vår specialrätt; kycklingspett med ris och tzatsiki. Mums (Niklas är bäst i hela världen)!
Ville ha champinjoner på mina, men fucking Tempo var stängt när jag kom dit så fick dra till Statoil istället och där
hade dom inga champisar.

Nu har vi ätit. (hann inte skriva klart inlägget förut för en viss sötnos ropade att maten var klar)
Blev rabarberpaj idag igen. Rabarberna var billigare än blåbär&hallon hehe.
Nu sitter jag här iordninggjord och med ett nytt plåster på fingret (tack Niklas) och ska snart bli upphämtad av
pappa och min bror som kommer direkt från Skåne. Han var över till Danmark ett par gånger
och fixade vuxendricka till mig och Niklas till ett jävligt schysst pris! Nog för att det är billigt, men han
är bästa brorsan och sa att vi bara behövde betala 50 spänn var för 6 öl och en vodka var plus att jag skulle
få två flaskor vitt vin också! Men jag sa att jag kunde betala 100 spånn iallafall :)
Så ikväll blir det party! Har två öl på kylning nu också ;)

Niklas var sötaste förut när jag såg på Top Model: Du skulle lätt vinna det där om du var med.
Naws, sötast är han som kommer med sånnadär söta kommenterar helt spontant.
You just gotta love him :)

Just ja Sara, Sat Nam betyder "jag är sanning" kollade jag upp nyss! :D
(Vår yoga-lärare Ulla skrev det i våra studentmössor och vi kom inte ihåg vad det betydde, but now we do)
Kan ju säga det när hon kommer om ca 2 timmar i och för sig ;)

Ciao!

Tillägg: Niklas sa att han ville läsa det jag skrev, då läste jag själv igenom det och ser att han smugit in några ord!
I den första raden, ni kan nog lista ut själva vad om ni läser, haha. Buskorv!

Kommentarer:


Kittie

2009-06-22 @ 17:39:11

vad bra nu vet jag, men du har inte sagt det!!!!!!!!!:@

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: