Världens bästa kväll!

2009-06-09 | 15:58:07 | 0 Kommentarer

Helt klart världens bästa kväll igår!
Niklas var med på förfesten hos Stalla,
som han också var i söndags.
Men då gick jag aldrig ut, utan gick hem med honom istället.
Och firade att vi var tillsammans i 9 månader :)
9 helt underbara månader och kärleken blir bara starkare.
Igår var det tänkt att Niklas skulle vara med på förfesten och sen gå hem och vänta
till 12 och då komma och hämta mig och att vi skulle gå hem till honom.
Det var först bestämt att vi skulle till Otten, men kön var  så jävla lång
så vi bestämde att vi skulle till Hugo istället.
Några av oss gick in, och sen kom dom ut igen och fixade så Niklas fick en stämpel.
Så han och Sara prövade om han kom in vilket han gjorde! :D
Så då gick jag efter och trodde att jag skulle behöva betala eftersom jag inte hade fribiljett, men icke :D
Så nu var hela gänget inne på Hugo, förutom Stalla, Tora, Lisa och Vicky, men dom kom senare.
Niklas fick nya vänner i form av mina killkompisar och jag och Sara träffade Ruperts tjej Lina
som var jättesöt och snäll :D
Niklas kom med den sjukt bra idén att vi skulle dra till Himpa och bada efteråt.
Bada i pool har man inte gjort i år tänkte jag och var på :D och det var alla andra också.
Så vid 2 drog vi från Hugo och begav oss till Himpa.
Jag, Niklas, Sara, Leo, Fille, Ludde, Andreas och Jonas var dom som inte ändrade sig,
utan vi var pepp hela tiden :D Vi gjorde ett stopp och köpte kebab (eller ja, två av oss)
Fick smaka, fy fan vad gott det var just då alltså!
När i var framma vid Himpa kringlade vi oss in förbi stängslen
och slängde av oss kläderna, vuissa av oss mer än andra,
och hoppade i :D Trodde det skulle vara svinkallt, men det var det inte!
Jätteskönt och varmt och mysigt att pussas med min baby i badet som hela tiden sa hur mycket
han älskar mig :')
Efter ett tag ringdes det efter taxi men jag, Niklas och Stalla fick plats med Fille i hans syrras bil
som skulle komma och hämta. Det hade kommit några till som visste en lättare väg ut,
så vi tog den. precis när jag kravlat mig ut kommer två Securitasbilar åkandes mot oss. Panik!
Niklas, Sara, Leo och Andreas blev kvar där inne och sprang mot vägen vi kom ifrån.
Filles syrra kom och vi hoppade in i bilen och ringde Sara för att säga vart vi skulle hämta Niklas.
Kunde till slut hämta upp honom och dom andra fick vänta på att bli upphämtade nästa omgång.
Var inte så jätteskönt att sitta med blöta underkläder under kläderna, så var jävligt skönt
att få ta av sig alla kläder och lägga sig i Niklas säng. Riktigt mysigt att ligga och prata om världens bästa kväll :D
Var kul att se att Niklas hade så kul med mina vänner :) En av dom vill bli tatuerare som han,
så dom hade mycket gemensamt. När Niklas är glad, är jag glad :)
Idag gick vi upp kvart över 2, Niklas bakis som fan men jag klarade mig.
Blev både vodka och öl, Niklas och jag delade på en kanna men det var inte nog för Niklas som köpte
3 glas till hoho.

När jag får bilder av allt folk ska jag ladda upp alla bilder från studentveckan.
2 DAGAR kvar!!!! happy times :D

ikväll blir det utgång igen och då har jag supit sen i onsdags,
enda uppehållet var i torsdags haha.
Niklas ska med igen såklart :D
får se om han hänger med ut.

Nu ska jag snart åka hem och ladda om inför ikväll,
ciao!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: