The weekend

2009-06-14 | 19:09:28 | 1 Kommentarer

Okej jag vet att jag skulle ladda upp bilder i det här inlägget men sitter hos Niklas
och har dom flesta bilderna hemma so fuck that :D
Idag blev jag firad av min pappas släkt hos farmor & farfar på deras landställe :)
Niklas var med såklart och Nellie är nog inte blyg för honom längre :D
När hon träffade honom på studenten fick han i och för sig en kram,
men det trodde jag inte på när han och Martin berättade det!
Haha. och Niklas följde med hem till pappa en sväng i fredags för pappa bjöd in honom på middag hoho.
Då var hon ganska blyg men han fick en kram även då :D

Idag ropade Niklas på henne och sa att hon skulle komma för att han skulle säga en sak.
Först ville hon inte men sen sa han att hon skulle få en sparkcykel om hon kom.
"Okej, jag kommer!" hördes från farmor och farfars sovrum och en liten person kom springande.
Niklas visade hur man körde sten, sax, påse men Nellie gav upp efter ett tag och sa att hon inte kunde.
Så gick hon iväg och Niklas sa att han skulle säga en hemlis, men hon ville inte komma.
"Då får du ingen sparkcykel". Då fick han som svar "då får inte du hoppa på ett ben!"
Niklas blev mycket besviken och började gråta, så Nellie gick fram till honom till slut.
Jag frågade vad han viskade och Nellie sa att han hade sagt "Amanda är söt" och så fnissade hon.
Fick jättegod mat och tårta, yummi. Finafina presenter också.
Tog släktfoto som blivit lite av en tradition och Niklas var såklart med :D

Nu ska Niklas och jag snart gå ut och kanske köpa nått snask och sätta oss ute nånstans och bara mysa :)
Kedjerökande för min del. Gud vad jag älskar min man.
Han är helt klart bäst.


slänger upp en egobild så ni inte tror att jag blivit sjuk!
eftersom det var några inlägg sen sist.
denna bilden togs på morgonen innan utspringet,
man kan nästan se fjärilarna i min mage.

Hoppas ni får en lika bra kväll som jag ska ha, ciao!

Kommentarer:


Rasmus

2009-06-14 @ 23:21:18

fin cherry. fin klänning <:

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: