Soliga söndag

2009-06-21 | 12:29:10 | 0 Kommentarer

Efter en underbar helg med världens bästa Niklas är det nu söndag. Lite depp sådär,
speciellt om man ska jobba imorgon.
8:30-16:00, skönt att man slutar skapligt iallafall och då slipper den värsta rushen.
Kommer nog vara rätt lugnt imorgon.
Idag ska Niklas se AC/DC och jag ska åka in till stan och träffa Sara bus :)
Har dock knappt några pengar kvar så något
shoppande blir det nog inte för min del. Men får ju lön snart så då jävlar :)

Nu ska jag mysa med Niklas innan vi skiljs åt och måste sova ensamma som vi inte har gjort sen...
Kan inte komma ihåg sist! Vi är ju jämt tillsammans hehe :)

Älska vädret! Synd att jag inte har några svala kläder med mig, äsch, ska ju bara vara inne i princip :)

ciao!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: