Random

2009-06-02 | 13:00:11 | 0 Kommentarer

Lite segt med uppdateringar här va, I know.
har inte haft tid helt enkelt :)

sitter hos baby nu, ska snart in till stan och träffa Stalla och Sara.
kolla lite på stan efter present till Tora bland annat.
blir nog även något till mig själv skulle jag tro.
synd att det inte är så bra väder idag!
vill ju steeeeka. aja, har hunnit bli rätt brun iallafall.
jag har turen att bli skitbrun så fort jag vistas i solen 2 sekunder! haha
tacka pappas gener höhö.
men nu får man väl ta och köpa solkort,
så man är fräsch till balen och studenten :)

idag var det gymnasieslaget,
dodgeballtävling mellan gymnasieskolorna.
tycker det är lite töntigt med denna kamp om
vilken skola som är bäst,
Eber är ju riktigt galna!
så aja, kändes inte värt att dra dit.
så blev en ledig dag idag. sköööönt

imorgon är det mösspåtagning!
nu jävlar börjar festandet!
ska fixa dricka idag.
gud vad pepp jag är!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: