Livet är underbart

2009-06-18 | 15:08:05 | 1 Kommentarer

Klockan är nu strax 3 men känns som morgon. Kanske för att jag gick upp halv 2?
Niklas går nästan alltid upp före mig, han kan inte somna om när han har vaknat.
Det kan jag! :D En telefonförsäljare ringde vid halv 12 och då var det kört, Niklas Piklas kunde inte somna om.
Nu sitter jag här, hemma hos Niklas, UTAN Niklas. Han åkte för en stund sen till Finspång för att repa,
och vi kom fram till den smarta idén att jag borde stanna här tills han kom hem, istället för att åka hem.
För vi ska ju ändå träffas sen liksom. Jag gillade idén skarpt. Lovade att jag skulle göra en hallon&blåbär-paj tills han kommer hem, som en riktig hemmafru hihi :) Kanske blir så att pajen görs när Niklas kommit hem.. Vädret suger och jag
är inte så pepp på att ge mig ut till Tempo just nu. Får se hur det blir :)
Har det riktigt mysigt iallafall, älska Niklas säng alltså. SKa duscha snart och göra mig fin och fräsch.

Imorgon är det midsommarafton. Och vädret lär ju bli som vanligt = regn.
Men det gör inte oss så mycket. Niklas pappa och flickvän och hennes son åkte till Åland tidigt imorse,
och blir borta ett par dagar. Så vi är alltså ensamma imorgon. Så det blir en liten fest här imorgon med Sara, Leo, Ludde och Fille :) Och jag och Niklas förstås! Min lillebror är i Skåne just nu och har varit över till Danmark ett par gånger och
fixat massa dricka till oss, och han är snällast i världen :)

Ska nog hoppa in i duschen nu och sen lägga mig i sängen och se på tv.
Längtar redan efter min älskling. Åh, att han fortfarande kan säga att han älskar mig efter nästan 10 månader
och jag verkligen känner att han menar det med hela sitt hjärta gör mig till den lyckligaste i världen.
Hur kunde jag ha en sån tur? Jag tackar och tar emot.
Livet är underbart.

Kommentarer:


Kittie

2009-06-18 @ 17:04:54

man blir alltid så glad när man läser din blogg, vännen! <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: