Lite bilder

2009-06-14 | 21:08:18 | 1 Kommentarer

Lite bilder kommer här iallafall.
Pappa och Julia ska skicka också men laddar upp dom här så länge.
ifall nån bryr sig :D


Champagneomgång 2.
Blev lite drickande även efter själva champagnefrukosten,
på skolgården. Hur många gånger dricker man alkohol på skolan liksom?!


Utspring!


Sjungom studentens lyckliga dag!


Fy fan vad vi är bra!!


Flaket!


Jag och baby på Hugo. Bilden är tagen från Hugo Nattklubbs facebook :)

För övrigt har jag en massa melodifestivallåtar och barnvisor på hjärnan.
Hur kan det komma sig?
Kanske är så att en viss liten lillasyster fick låna en viss pappas mp3 som innehöll låtar
som en viss pojkvän hade fixat efter önskemål.
Hela bilresan till och från Stockholm och resan hem från sommarstugan (resan dit var hon för blyg)
satt Nellie med lurarna i öronen och sjöng (skrek) "Stay the night baby, stay the night, I could be ypur lover!",
och "Lille katt!". Det sätter sina spår, både på Niklas och mig..

Snart ska jag och Niklas trotsa söndagens tråkiga klang och öppna en vodka!
bye!

Kommentarer:


Cristal

2009-06-17 @ 00:00:23

Nämen! :D

Haha, sötnos jag lånar en bild av dig från utspringet? :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: