Jobba

2009-06-22 | 07:32:37 | 0 Kommentarer

Good morning.
Just nu känns det ju rätt surt att jag ska jobba om en timme,
skulle mycket hellre vilja sova ett par timmar till.
Men får tänka positivt.
Jag tjänar pengar och jag slutar 16, vilket är rätt skapligt.
Längtar jättemycket efter Niklas, åker nog hem till honom efter jobbet :)
Han lär väl sova rätt länge eftersom han kom hem sent inatt så då blir det ju
perfekt att jag slutar 16.
Hoppas pappa kan skjutsa och hämta mig. Ska ringa honom snart och kolla.

Har fått mitt schema och har några dagar ledigt i veckan, vilket är skönt :)
Sen kan dom ju ringa efter mig och be mig jobba, men det är ju bara bra.
Pengamässigt, alltså. Hade 4-5 dagar ledigt i rad i början av juli,
så då kanske jag och Niklas åker till Åland :)
Ska prata med hans farmor och farfar och bestämma lite.
Vore skitskönt att komma iväg lite!
Med världens bästa baby liksom.
Åh, jag vill inte jobba. Jag vill åka hem till Niklas och smyga ner i hans säng och hålla om honom.

Nae, nu måste jag göra något så jag blir pepp på att jobba
så jag inte sjukanmäler mig och drar tll Niklas, haha!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: