Imorgon tar jag studenten!

2009-06-10 | 23:43:09 | 0 Kommentarer

Sitter med hårfärg i håret och känner mig lite smått sent ute,
Men det hanns inte med förrän nu.
Har städat, varit hos Stalla och smyckat flaket (asnice!), solat, ätit kebabtallrik (snälla mamma bjöd eftersom jag knappt ätit något på, hundra år) och fixat lite partylåtar till flaket.
Så nu sitter jag här. Alltså gud vad man stressar under studentveckan!
Men på ett skönt sätt! Är typ aldrig hemma, bara för att duscha och ge sig iväg till nästa utekväll typ.
I love it! Idag blir det inget festande dock, ska upp tidigt och vi ville vara lite fräscha,
Men imorgon då jävlar! Åh vad pepp jag är!
Massa folk som ska komma och kolla på mig också
Mamma, lillebror Martin, pappa, styvmamma Jessica, lillasyster Julia, lillebror Johannes, lillasyster Nellie, farmor (och kanske farfar om han inte ska kolla på någon av mina kusiner), mormor, morfar, moster, morbror, kusin Eddi, kusin Julie, Julies kille Nisse, Niklas <3, Nikls farmor och farfar och Niklas pappa :D
sjukt kul :) Niklas ska ut med oss imorgon också, woho :) Då blir allt ännu bättre liksom.

Fick en flaska champagne av pappa till champagnefrukosten imorgon. Kanon.
Måste sova så fort som möjligt så jag får lite sömn,
eftersom vi ska köra en all-nighter och aldrig gå och lägga oss natten till fredag,
så vi är vakna ändå till den officiella skolavslutningen :D Bästa idén ever alltså.
Vara vakna till 10:00 (Y)

Imorgon tar jag studenten!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: