Härliga sommar!

2009-06-28 | 14:15:07 | 0 Kommentarer

Ligger och steker på Niklas balkong, men tar en liten paus nu.
Gud vad fort jag blir brun alltså, vilket är ett stort plus!
Niklas gick iväg precis, ska gå till affären Yallah vid Stockholmsvägen och sen
skulle han köpa en överraskning åt mig! Åh, jag hatar att Veta att jag ska få en överraskning,
jag blir så himla nyfiken! Haha, men jag får hålla ut ett litet tag.

Igår hos Leo såg vi på filmen 21, som jag inte har sett förut.
Riktigt bra var den! Så den kan jag rekommendera till alla som inte har sett den.

Imorgon jobbar jag 11:30-19:30 och på tisdag 12-21.
Men sen, på onsdag, jobbar jag inte förrän tisdagen veckan därpå!
Och torsdag-måndag åker jag och Niklas till Åland, wiho!
Längtar ihjäl mig! :)

Nu ska jag vara snäll och diska och sen steka lite till.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: