Glad midsommar!

2009-06-19 | 13:59:11 | 0 Kommentarer

Igår, kära vänner, höll det på att bli ett finger i salladen. Mitt finger.
Skulle skära gurka och aj, skar rätt i fingertoppen. Överdriver inte när jag säger att fingertoppen nästan skars av.
Blev ett rejält jack iallafall och jag blev förvånad av hur mycket blod det kan finnas i ett finger!
Niklas sprang iväg och svimmade nästan när han såg det haha. Han ringde sin pappa och skulle fråga efter plåster,
men han svarade inte. Så Niklas fick tejpa på massa papper så jag skulle kunna äta utan att få blod i maten.
När vi hade ätit klart ringde Conny upp och berättade vart plåster fanns, så Niklas var snel hest och hjälpte mig fast han
tyckte det var äckligt. Fingret gör fortfarande ont idag och det är en konst att kunna skriva här nu.

Nu är jag och Niklas mitt uppe i en storsstädning av hans rum! Oj oj oj vad mycket damm!
Fint blir det! :) Ska nog återgå till städandet nu, men först en cigg.
Vi rensar hans hyllor och jag fick en EGEN att ha girl syuff i och så, wiho.

En sista sak bara som jag tänkt på ett par dagar: Alla kan sjunga, men inte alla kan sjunga BRA!
SLUTA SLAKTA BRA LÅTAR!


sådär, det kändes skönt :)

Glad midsommar på er!
Hoppas ni får en mysig dag, det ska jag ha med fina vänner och världens finaste pojkvän.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: