Full rulle

2009-06-17 | 01:15:20 | 0 Kommentarer

Precis hemkommen från skateparken :)
Dagen började med att jag och Niklas bestämde oss för att dra till Folkparken och äta glass.
Älska vädret så vi tog med en filt och satt i solen och hade det mysigt ett tag :)
Sen bestämde vi oss för att gå till stan. Tur att vi gjorde det!
Går in på H&M och går fram till min älsklingsklänning som jag kollat in hur länge som helst.
Fanns inte i min storlek sist jag kollade på den, men nu fanns det! och kostade ännu mindre nu,
bara 98 spänn! :D woho, så nu har jag min älskade leopardklänning :D
Sen drog vi hem till Niklas igen och han lagade sin specialitet kyckling :D och pasta till.
Satt riktigt fint. Sen ringde han runt efter lite folk och fråga om dom ville skata.
Leo och Ludde var på så jag ringde älsklings-Sara så vi hängde med som moraliskt stöd idag igen.
Satt och chillade på en filt i gräset och kollade på pojkarna.
Nu sitter jag här och Niklas duschar. Sen blir det sängen, massa mys.
Ska dock upp halv 9 imorgon.. Ska jobba. Skulle egentligen sova hemma för bussen till City Gross går precis utanför mig,
men Niklas ville att jag skulle sova här så han mutade mig med frukost på sängen :D haha sötnos.
Så får gå upp lite tidigare imorgon och sen hem och byta om till jobbkläderna och sen åka och jobba.
Men det är det värt :)

Söta Cristal hittade till min blogg och tog en av studentbilderna, så jag gick till hennes blogg och tog två av henne :D
here you go:




Åh nu saknar jag alla söta tjejer från klassen!

Nu ska jag röka sen hoppa i säng, god natt!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: