FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!

2009-06-13 | 18:10:23 | 1 Kommentarer

Fy fan vad jag är bra! :D
Lite sen med att skriva om det, var ju i torsdags jag sprang ut, men har inte haft tid att skriva :P
Studenten var helt klart en av dom bästa dagarna i mitt liv.
Att få spendera den dagen med mina bästa vänner och min älskade pojkvän var alldeles underbart.
Man förstår nog inte riktigt hur härligt det är att ta studenten, förrän man är där själv.
När jag gick i ettan och tvåan förstod jag inte varför det var en sån stor uppståndelse över studenten.
Men det gör jag nu. Man peppar så in i helvete veckorna innan och veckan innan är det bara
fest fest FEST och alla är lyckligast i världen och folk man inte känner som också tar studenten sjunger
studentensången med en och allt är bäst. Studentveckan har varit helt sjukt roligt!
Och nu är det så sorgligt att det är över.. Jag har inte riktigt tänkt på att vi nu har släppts fria och att framtiden
är oviss, förrän nu. Jag har sommarjobb, men ska ju inte läsa vidare efter sommaren.. Tänk om jag inte får jobb då?
Nej, sånt orkar jag inte tänka på nu. Det ordnar sig alltid.
Som sagt, studenten var bästa ever!

Dagen började med champagnefrukost med mina tjejer, full vid 10 på morgonen oj oj oj.
Gick och vinglade på stan och sen tillbaka till skolan. Träffades i klassrummet, lunchbuffé i matsalen, banderollmålning
och massa pepptid. Drack ännu mer champagne. Peppade ännu mer. Kollade när de första sprang ut,
kunde inte fatta att vi snart skulle stå där på scenen!
Till slut blev det vår tur. Samlades i aulan och hängde ut banderollen, peppade järnet!
Sen var det dags.. UTSPRING! PEPP! SÅNG! FEST! SKRATT! TÅRAR! GLÄDJE!
Gick sedan fram till min familj och älskade pojkvän.
fick jättefina blommor och gosedjur :') och Niklas farmor och farfar och pappa hade också köpte jättefina blommor.
Så söta. Sedan var det dags att åka flak med flickorna! :D Och hej och hå vad hes man blev!
Drack champagne och blåste tuta och sjöng och var så jävla bajsglad.
Vi var bara 5 personer på vårt lilla flak, men hade minst lika kul som dom andra.
Efter det gick jag hem och mötte upp släkten. Min kusin hade tagit studenten några timmar innan mig så
vi hade samma studentskiva :) Niklas var också där och hade redan hunnit pimla massa champagne med min släkt :D
Vi öppnade presenter och jag fick massa fint. Ska få mer imorgon så kan skriva vad jag fick då.
Efter att vi hade ätit mat och efterrätt gick jag och Niklas till Stalla och mötte upp vännerna och förfestade en halvtimme :P
Fick in Niklas på Hugo Igen, yey. Var där ett tag, gick sen och träffade boysen i parken och söp lite.
När vi kom tillbaka var det smockat med folk, fanns ingenstanns att sitta och mina ben och fötter orkade inte dansa.
Så vi tyckte att det räckte för ikväll och åkte hem. Vicky kände likadant så fick skjuts hem till Niklas av hennes far.
Fick världens bästa avslut på min studentdag med världens bästa baby.

STUDENTEN 2009!

Laddar upp bilder i nästa inlägg!

Kommentarer:


Rasmus

2009-06-13 @ 21:24:28

(svar på kommentar): men cherry, klart jag minns det med. lyssnade senast genom kill hannah igår, och fick flashbacks av det med. tro inte att jag glömmer att köra förbi norrköping om jag ska till sthlm :) <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: