Bakis-dag

2009-06-27 | 21:59:56 | 0 Kommentarer

Fy fan vad jag är bakis. Så bakis att jag nog inte orkar skriva om hur sjukt kul jag hade igår.
Skulle ju till Trädgårn men det var fullt så jag och Sara drog till Hugo och mötte upp partypojkarna.
Efterfest hos Leo till kl 7 på morgonen då jag och Sara drog hem till mig.
Serious talk på Hugos uteservering halv 3 på natten fungerar alldeles utmärkt och jag har längre inga ovänner,
vilket känns sjukt skönt. Och jag har nu insett hur olika två bästa vänner kan vara.
Den enda som förlorar på att hata någon är en själv. Punkt slut.

Leo smsade mig och Niklas för en stund sen och undrade om vi ville komma till Fille på filmkväll.
Sara ringde upp direkt efter och hade fått samma sms, så om trekvart ska vi tre dit.
Nikas ringde upp Sara en gång till och vi bestämde tider och så och jag fick vara spårvagnskollare.
Blir nog att antingen gå hem eller ta tidigaste spårvagnen. Sånt som märks.

Nu måste jag fräscha upp mig och dölja baksmällan så gott det går.
Trevlig kväll kära vänner!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: