Åh, dessa lediga dagar

2009-06-24 | 20:25:12 | 1 Kommentarer

Gud vad dom lediga dagarna går fort!
Imorgon är det dags för jobb igen, 9-19.. Men imorgon är det även lönedag! :D
Det innebär inte bara att det kommer vara asmycket folk på City Gross (som iofs gör att man hela tiden
har något att göra och att tiden går fort), men även JAG får lön denna dag :D woho!
Så det ska jag tänka på hela dagen så känns det nog lite bättre.
Har mitt schema framför mig och pengamässigt ser det jävligt bra ut. Masas OB.
Så jag ska inte klaga! Men kan inte låta bli ibland, för det är ganska slitigt.
Får se fram emot att jag och Niklas åker till Åland nästa torsdag och kommer hem på måndagen!
Härligt alltså :) Ser fram emot det jättemycket.

Igår hade jag det trevligt med Sara, Stalla och Tora. Var först på Trädgår'n och drack lite gott :)
Blev två öl för min del. Sen gick alla förutom Tora som fortfarande kände sig sjuk, hem till Sara och hade
mys & filmkväll. Satt först på balkongen ett par timmar och åt chips och dipp och drack vin och rökte vattenpipa
och vanliga cigaretter :) Sen gick vi in och såg världens läskigaste film...! REC, helt sjukt läskigt och jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Riktigt jävla bra var den med andra ord! Så den kan jag rekommendera.
Men se den inte själv haha!

Nu ska jag äta jordgubbar med mjölk och snart åka till Niklas :)
Träffade honom en sväng i skateparken, som jag och Sara åkte till efter att vi varit vid hennes sommarstuga.

Nu får jag nog lägga på ett kol om jag ska hinna åka om 20 min (som jag säkert ändå inte kommer hinna haha)
Hejs!

Kommentarer:


Kittie

2009-06-24 @ 22:03:18

det kommer att gå skitbra imorgon, vännen! :D

<3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: