Yo mothafuckaaaaah

2009-07-29 | 15:36:08 | 0 Kommentarer

Baby är i köket och lagar mat och jag kollar när spårvagnarna går :)
Ska åka till Sara och sen hem till mig, ska lämna lite saker hemma & byta om :)
Sen drar vi till skateparken på Saras smexiga cykel och möter upp grabbsen :)
Niklas snälla pappa har köpt en varsin stor toblerone till oss igen, eftersom han har varit på Åland,
så åt lite av den förut och drack kall pepsi till, yummi :D Men nu ska jag vara ordentlig och äta mat.

Jobbar imorgon 11:30-20 och på fredag 12-20, sen är jag ledig enda fram till tisdag = skönt.
På fredag fyller min älskade lillasyster Nellie 4 år :') Jobbar ju då så får fira henne på lördag.
Skulle nog åka och bada med pappa & the family då, Varamobadet, riktigt nice.
Blir nog mest att sola för min del, jag och vatten går inte riktigt ihop haha :P
Är lite rädd, men måste ju bada lite iaf!

Nu ropar mannen att maten är klar, ciao!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: