Tillbaka i Sverige igen

2009-07-07 | 00:22:24 | 0 Kommentarer

Då var man hemma i Sverige igen. Gud vad fort tiden har gått!
Önskar att vi kunde vara där lite längre. Det har verkligen varit helt underbart.
I torsdags gick vi i Stockholm, i den jävla värmen haha.. Var tydligen rekordvarmt i Stockholm då haha.
Så vi satt mest på ett café och svalkade oss. Niklas bokade tatueringstid också! :) Riktigt kul.
Längtar tills jag ska göra det! Mycket bussåkande blev det denna dag, men vi sov typ hela tiden,
på varandras axlar (naaaw). När vi kom fram i Mariehamn kl 23 (finsk tid, man fick ställa om sig lite!)
blev vi upphämtade av Niklas farmor Berit och farfar Ralf :) Åkte till deras mysiga sommarställe och satt
uppe och pratade ett tag. Sen gick vi och la oss i våran egen lilla stuga. Jättemysigt och romantiskt :)
Låg och myste och pratade ett tag och sov sen jättebra. På fredagskvällen åkte Berit och Ralf in till Mariehamn
för att se på fotbollsmatch och var borta till 2 på natten. Niklas och jag myste för oss själva med en varsin öl i bastun.
Badade i havet och hade det mysigt på berget ;) Wow säger jag bara.
Gick och la oss och pratade och skrattade och jag tror att det var den här natten som jag vaknade i ren panik xD
Vi hade varsin säng (som vi sköt ihop eftersom vi ville ligga bredvid varandra hehe). Den ena sängen var en våningssäng. Vi låg båda ihopklämda i våningsängen längst ner, och jag vaknar till och ser (tror jag) en svart och röd spindel stor som en tennisboll. Jag flyger upp och hämtar lampan och börjar lysa överallt. Niklas vaknar och undrar vad jag gör, jag säger att jag såg en spindel och lyser och letar, men efter ett tag kommer jag på att, nej, det kan omöjligt ha varit en spindel. Hahaha, ja gud. Hänt flera gånger att jag vart med om sånna här konstiga saker när jag drömmer fast jag är vaken. På lördagen och söndagen slappade vi mest och åkte även på lite kulturella utflykter och fikade. Igår badade vi lite mer fast jag var lite feg eftersom jag är rädd för vatten.

Nu saknar jag min Niklas helt otroligt mycket som jag får träffa imorgon.
Ska nämligen upp och jobba imorgon halv 7.. Så måste gå upp typ 5. Och här sitter jag istället för att sova haha.
Kom hem från Sara för en stund sen, var tvungen att dra hem till henne och hämta jobbkläderna som jag lämnat där.
Blev kvar där med henne och Stalla och såg film, När mörkret faller. En jättebra film som jag sett förut,
men värd att ses flera gånger!

Imorgon är det den 7:e, vilket innebär att jag och Niklas har månadsdag.
10 hela månader. 10 underbara månader.
Och snart har det gått ett år, och jag kan inte sluta le.
Vi ska fira med äpplepaj tyckte Niklas, wiho!

Blev lite nostalgisk häromdagen när jag insåg att för ett år sen var jag på Arvika.
Som var värst och bäst.
Jag saknar festival!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: