Söndagmorgon

2009-07-26 | 10:10:08 | 0 Kommentarer

Ännu en dag med jobb, dock bara 12-18 :) Skööönt!
Är ledig måndag och tisdag också, också skönt.
Undra hur mycket folk det är idag, hoppas det är lite lugnare iallafall.

Ska äta frukost nu, tror jag har sen lunch.
Så måste äta så jag står mig!
Ska dricka ett glas cola också hihi.

Funderar om jag ska gå och sola ikväll.
Borde hålla i pengarna iofs.. Kanske smörjer in mig med BUS istället!
Jag går ju miste om solen när jag jobbar ._.
Fast igår var det inte så bra väder som jag trodde, blåste kallt
när jag gick till bussen. Men nu verkar det ju bra.
Oh well :)

Imorgon imorgon imorgon!
Äntligen! Jag har nog verkligen insett att jag aldrig skulle klara
av ett distansförhållande. Eller, har nog alltid insett det.
Skulle längta ihjäl mig haha.

Nu ska jag göra mig iordning inför jobbet,
ha en bra dag ute i solen alla lediga svin! :D

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: