Nysolad

2009-07-27 | 18:06:35 | 0 Kommentarer

Har precis varit och solat med min bror. Skönt att vara brun igen :D
Känner mig mycket fräschare.
Var på IKEA idag som sagt. Sara och jag gick själva, gick inne på IKEA en kvart kanske.
Köpte ramar. Om jag skulle kollat på allt jag vill ha tills jag flyttar hem ifrån skulle jag köpa allt haha!
Så var bästa att dra vidare till Ikano-huset. Blev lite shopping

  • Ett marinblått linne med vita prickar
  • en vit bh
  • vita stay-ups

Mamma hade gett oss pengar till mat så vi åt en varsin kebabtallrik och drack världens äckligaste pepsi!
Som det inte var, eftersom man kände värsta väl att det var något cola-liknande dom själva hade gjort i en
Soda Stream.. Smakade typ kolsyrat vatten med en svag smak av cola. Blä!

Om ett par timmar kommer baby hem! :D Då ska jag åka raka vägen hem till honom.
I mina nya underkläder mohaha. Åh äntligen får jag mysa med min man!
Helt lovely.

Nu ska jag bada och göra mig iordning,
hoppas alla får en lika bra kväll som jag kommer ha!
Alla borde få ha det så bra som vi har.
Det finns inget bättre.

Nu ska jag hoppa i plurret, ciao!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: