Nattsvammel

2009-07-02 | 02:34:16 | 0 Kommentarer

Sitter just nu här lite halvfull och trött men känner inte för att sova.
Var på Hugo förut och träffade ett gäng stockholmare som slog rekord i att ge mig flest antal
smickrande kommenterar på en kväll. "Jag skulle kunna sitta och titta på dig i timmar" "Alltså ditt leende är konst"
"Hela du är konst" "Den snyggaste tjejen är upptagen" "osv osv. Fick mig bara att sakna min Niklas ännu mera.
Drog sen till Otten för andra gången i mitt liv, var där kanske en halvtimme. Inte lika illa som jag förväntat mig,
men tacka vet jag Hugo. Pappa jobbade inte så fick betala för taxi, för typ andra gången någonsin.
Men får tillbaka dom pengarna av pappa så det är lugnt. Sara fick sig ett ragg men tyckte inte att han var något att ha haha.

Ska upp om ca 3 timmar, men skiter i det just nu. Får sova på bussen.
Niklas är ute och sprejar (sprutar som Sara sa haha) så han lär nog också sova på bussen.

För övrigt tycker jag att det är ganska fascinerande att se människor låta sin envishet låta dem förstöra
vänskap. Som jag sa, man upplever först själv de känslor man känner mot andra.
Tycker faktiskt det är synd att vettiga människor behöver lida för andra människors dumhet.
Det spelar egentligen ingen roll vad jag säger för envisheten hindrar dom från att ta åt sig av det jag har att säga.
Jag antar att sanningen hinnner ikapp dom och att det inte är något dom vill kännas vid,
då är det lättare att bara säga att man skiter i det fast man bryr sig så jävla mycket.
Jag är iallafall glad att jag inte är så.
Men vi alla har vi våra svagheter.

Nu ska jag lyssna på musik och sen försöka att sova och vakna upp till en underbar dag
som leder mig till Stockholm och Åland med världens bästa man.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: