Huvudvärk & dillchips

2009-07-25 | 22:46:05 | 0 Kommentarer

Hemma från jobbet nu och har huvudvärk som jag har haft halva dagen.
Varit asmycket folk, vilket har varit rätt jobbigt. Tiden gick dock väldigt fort och nu sitter jag här.
Men tjänar man 228 kr i timmen och har totalt tjänat 1500 bara idag efter skatt,
känns det genast lite bättre.

Dagens roligaste:

  • Killen som köpte Slitz av mig, ansträngde mig för att inte verka generad :D
  • Killen som var 35+ som babblade på om allt och ingenting och försökte verka cool
    och frågade om det var fest ikväll.

That's it. Haha.
Funderar på om jag ska se Chicago som börjar snart, eller var det vid 12? Hur som helst,
har ju den på dvd, men min dvd är knasig. Så kanske ska ta och se den, den är jättebra :)
En musikal <3

Det närmar sig måndag och jag dör av längtan!
Det enda positiva med att vara ensam, är att jag kan äta dillchips!
Varken Niklas eller Sara tycker om det, så jag får passa på!

Kanske borde ta en huvudvärkstablett, om vi har nån.
Annars får jag bota det med cola!







Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: