Hej hopp negersnopp!

2009-07-24 | 13:01:42 | 1 Kommentarer

Jag överlevde mitt killer-pass igår! Kom hem 12 timmar senare från jobbet och Sara kom hit och sov över.
Vi gick till Statoil och köpte cigg och satt ute ett tag. Sen gick vi hem och såg lite På Evan Almighty, haha
lika bra som vanligt. Pratade med baby också, han har det bra, skönt att höra :) Längtar tills på måndag!

Idag fick jag lön, inte lika mycket som jag trodde dock! Jag får tydligen betalt för varje månad jag jobbar,
alltså det jag tjänar i juni får jag i juli osv. Mamma sa att hon får lön från den 15:e till 15:e varje månad, så jag
trodde att det kanske var så för mig också men nae :D Fast det positiva är att jag nu inte behöver ge henne några
pengar hehe :D Och i juni jobbade jag ju typ bara en vecka så lär bli betydligt mer i augusti, september och oktober :)
Och om jag får vara kvar där efter sommaren så blir jag happy face!

Nu ska jag och Sara göra oss iording och dra ner på stan. Blev inget IKEA idag! :(
Så vi drar ner till stan och slösar mina pengar istället haha.
Måste åka till Niklas och mata Musse också :) Sara ska med, hon gillar den lilla rackaren.
Hans ögon är ihopkletade så han ser inget :(



Nu ska jag kolla när Sara byter om, mohahahaha!
Och nu ropar hon att jag ska sätta på Smala Sussie så vi kan se den
när vi sminkar oss. Den har vi ju inte sett 58690890843 gånger :'D

ciao!

Kommentarer:


Rasmus

2009-07-24 @ 18:03:15

haha den filmen tröttnar man aldrig på :')

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: