Full rulle

2009-07-18 | 12:54:48 | 1 Kommentarer

Nu är jag, hör och häpna, hemma! Det är inte vanligt alltså.
Antingen är jag hos Niklas, hos Sara eller på jobbet.
Men sånt gillar vi! Att hela tiden ha någonting att göra.
Då känner man att man lever!
Igår jobbade jag 12-20, gick bra förutom att det var lite småsegt.
Efter jobbet handlade jag lite till mig och Niklas och bestämde mig för att GÅ hem till Niklas.
Med en tung påse i ena handen och en tung väska i andra blir det rätt jobbigt!
Och att det fortfarande var varmt ute gjorde ju inte saken direkt bättre haha.
Men det kändes riktigt skönt och det är ju en bit så fick min dagliga motion.
Kom hem till Niklas och hoppade in i duschen medan han fixade mat :)
Satt framför tv:n och såg LA ink och hade det mysigt. Sen ringer Dennis och frågade
om vi ville hänga med till parken. Klockan var nu 12 och jag kände mig inte så jättepepp
men hoppade ur myskläderna och blev pepp :D Dennis, Dava och fina Evelina kom och hämtade oss
och Diddi skata resten av vägen hehe :P Gentleman! Jag och Evelina satt på Niklas och
pratade massor och kedjerökte. Riktigt trevligt. Var lite fulla småkids där också haha.
Vi var helt stensäkra på att en kille var 12, men det visade sig att han var 16!! Stackars kille haha.

Vid typ halv 3 skjutsade Dennis hem oss och vi somnade ganska direkt. Helt slut!
Alex ringde och väckte oss vid kvart i 11 och sa att han skulle åka in till stan och hämta honom.
Dom har spelning i Finspång i eftermiddag :) And I can't be there :( Men har ju sett dom flera
gånger förut och det blir fler tillfällen :)

Jobbar nämligen idag. Men ett kort pass; 15:30-18:30. Fast ska vara där vid 15.
För idag ska jag inte sitta i kassan som vanligt. Nice :D City Gross är med och sponsrar en teater,
minns inte vad den heter, och då ska jag och en till sälja fika i pausen :)
Så först ska vi brygga kaffe och grejer. Det blir nog kul! Lättförtjänta pengar ftw!
OB idag också, dvs dubbla lönen :D

Efter jobbet blir det bio, Harry Potter!!!! :D YEY!
Med Stalla och Sara :) Får se vart jag sover inatt, nu när babybus är borta.
Kanske hemma för en gångs skull :O
Mamma och mormor köpte för övrigt fina glas till mig på City Gross som vi hade kampanj på,
jättesnygga och bra att ha när jag flyttar hemifrån. Så nu har jag så det räcker :)

Nu ska jag vänta på mat och duscha osv :)
Then off to work!
Ciao!


Kommentarer:


Anonym

2009-07-19 @ 15:39:26

jag vill också se harry pottan ! :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: