Eyes on fire

2009-07-25 | 00:01:45 | 0 Kommentarer

Som jag misstänkte kunde jag inte hålla i pengarna och shoppade loss haha.
En jättefin klänning från MQ, en väska, ett par örhängen och två ramar. På balen och
studenten tog mamma kort med en vanlig kamera och nu har bilderna kommit, jättekul att ha! :)
Så ska rama in två bilder från balen, ett på mig och Stalla och ett på mig och Sara :)
Har redan ramat in ett kort på mig och Niklas från min studentskiva :)

Jag bjöd Sara på thaimat och efter det åkte vi hem till Niklas och kollade till Musse :)
Stannade där ett tag, satt på balkongen och rökte hehe :)
Sen bestämde vi oss lite spontant för att dra ut och ta en öl på Trädgårn.
Ringde Stalla och hon var på. Ringde pappa som skjutsade hem oss till mig där
vi fixade till oss lite och träffade sen Stalla och drog till Trädgårn, men det var smockfullt
så då gick vi till Manesa istället :) Satt och pratade och hade trevligt.

Nu sitter jag här och ska sova om ett tag, upp och jobba imorgon 12-21:30.. Inte så lockande
men tiden går alltid så fort så det går nog bra. Det jobbigaste är att ta sig dit.
Skulle vara skönare om det låg lite närmare. Ska söka lite jobb och se om jag kan få något närmare,
fortfarande inom handel men kanske inte matbutik.. Vill göra lite mer än att bara sitta i kassan liksom.

Saknar fortfarande Niklas och det känns jättekonstigt att vara utan honom.
Men det är nu när man är ifrån varandra som jag verkligen inser hur totalt jävla sjukt kär jag är.
Inte för att jag tvekade innan, men det blir så uppenbart nu. Jag vill ha måndag nu! :D
Saknar varenda millimeter av hans kropp, hans röst, hans lukt, hans kyssar.
Åh jag är så cheezy :'D Fjärilar i magen är det bästa som finns.
Och det finns det gott om, fortfarande, efter nästan ett år tillsammans.

Nu ska jag lyssna på Eyes on fire med Blue Foundation som är med i Twilight tills jag ska gå och lägga mig.
Hoppas Niklas har kommit hem från Danmark och kan ringa mig. Då blir jag happyface.

God natt där ute.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: