!!

2009-07-31 | 21:17:00 | 1 Kommentarer

Pust och stön. Slutade jobbet vid 8 och sitter nu och varvar ner.
Snart kommer Sara och då ska vi träffa boysen i skateparken.
Satt nyss och funderade på hur annorlunda allt är nu.
Så jävla mycket bättre. min inställning till livet är så mycket bättre.
Samtidigt läskigt, att det kunde vända från svart till vitt på så kort tid.
Men jag klagar inte. Det känns som att någon har öppnat upp mig
och tagit bort allt det svarta, allt det dåliga.
För nu kan jag andas normalt igen.
Jag har inget jag grubblar över, inget som gör ont, inget tvivel
på varken mig själv eller andra.
Jag tror jag har hittat lugnet.
Jag trivs med mina vänner, min pojkvän. Och livet.

Det enda som tynger mig, är livet efter studenten.
Får jag vara kvar på City Gross efter sommaren, Vill jag vara kvar?
Vad ska jag göra annars?
Är det det här som kallas vuxenliv?
Är det det här som väntar nu? Att jobba tills man dör.
Jag är rädd.
Men så lugnar jag mig själv med att tänka: Så känner alla.

Nu ska jag blåsa håret och vänta på Sara
och fira att jag lever.

förresten..

VARFÖR FÅR MAN INTE MÅ BRA?
Ingen verkar ju för fan tro en.
Som att det är för bra för att vara sant,
"Ingen kan må så bra".
Bla bla bla. Jo, det kan man.
Och to mig, jag har ganska mycket skit i bagaget så jag kan jämföra,
och jag vet att detta är lycka.
Punkt slut.

Sitt hemma och tyck synd om er själva hur mycket ni vill,
det har inte jag tid med.

Kommentarer:


2009-08-02 @ 20:00:30

det är bara jävligt bra att du mår bra! ta vara på det :) ganska uppenbar avundsjuka om folk säger sånt som "ingen kan må så bra"! alla vill ju må bra liksom:)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: