:)

2009-07-29 | 12:59:43 | 1 Kommentarer

NU fungerar Niklas internet. Det har inte funkat på typ 3 veckor, men idag fick dom ett nytt modem.

Nu är han äntligen hemma och jag är happy face :D
Åkte till honom i måndags kväll och hade det underbart, hihi.
Hade en lite present till honom, en bild på oss från min studentskiva som jag har ramat in.
Har samma bild på mitt rum också :) Sweet.
Igår åkte vi in till stan och kollade lite. Ville köpa ett par skor med stod emot haha.
Hade bestämt med Sara att vi skulle äta på Gu va gott så det gjorde vi. Jag var snel flickvän
och bjöd Niklas på en pizza. Eftersom jag aldrig i hela mitt liv har orkat äta en hel pizza (ska få 20 spänn av min bror
den dag jag gör det haha!) så åt jag en kebabtallrik. Sara också för er som undra :D
Sen åkte till Niklas till sin farmor och farfar och jag och Sara gick runt i stan ett tag och satt
sedan framför kyrkan och väntade på att Stalla skulle sluta jobbet.
När hon hade slutat träffade vi henne en liten stund och sen drog hon till Kattis och jag och Sara
drog till Manesa och tog en öl respektive cider.

Igår kväll vid halv 11 ringde baby och ville att jag skulle komma, såklart kunde jag inte avstå :D
Så frågade om min lillebror kunde följa mig till spårvagnen, men han sa att han kunde skjutsa
mig på sin cykel hem till Niklas :D Så kom fram rätt snabbt.

Nu ska jag ta ett bad och Niklas ska nog ta igen all förlorad dator-tid ;)
Ikväll ska vi till skateparken med Sara och lite finspångsfolk, trevligt! :)

Kommentarer:


Rasmus

2009-07-30 @ 05:26:31

han har mycket data-tid att ta igen nu :O

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: