:D

2009-07-18 | 18:59:12 | 0 Kommentarer

Nu är jag hemma igen, tog inga långa stunder det där inte :D
Jag och en tjej på jobbet som heter Nino gick i affären och tog allt vi behövde fika.
Sen var det dags att koka kaffe. Och då pratar vi om kaffe till 150 pers!
Stressade som fan och vår stackars kassaledare Mary (den snälla) fick jobba över.
En minut innan pausen på teatern skulle börja, och vi skulle börja sälja fika,
kom vi stressade fram. Och fick veta att antalet bullar var alldeles för lite.. Så Mary fick åka tillbaka och hämta fler.
Det var tur att det var nära. När vi kom igång gick det iallafall jättebra :) Är ju van vid att ha långa köer haha.
Så denna dag har varit sjukt nice :D Tjänar ca 230 spänn i timmen eftersom det är helg,
på att bara göra och sälja fika :D Ska göra samma sak på torsdag, när jag har mitt killer-pass..
10-21.. Så ska bli skönt att inte bara behöva sitta vid kassan hela tiden!



Nu ska jag göra mig iordning inför bion :)
Saknar min snutteplutt också!
Hoppas det gick bra förut :) Ringer nog pojken sen,
när saknaden blir alltför stor!
Gud, jag trodde man bara var såhär kär på tv.
Snart ett år, ETT år, och jag älskar varje minut.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: