2 cool 4 u!

2009-07-16 | 14:35:52 | 1 Kommentarer

Hej & hå i lingonskogen!
Var ett bra tag sen jag skrev. Men har haft fullt upp så har inte haft tid helt enkelt :)
Har jobbat, vart ute och busat med Sara, Niklas, Dennis och Dava till tidigt på morgonen då Dennis bajsade 2 gånger ute och torkade sig med sina strumpor, varit i skateparken,
varit hos Niklas, varit hos Sara och Stalla osv :)
Igår var jag och Sara i skateparken ett tag och träffade Niklas, Nicke, Dava, Dennis Diddi och damp-Viktor haha.
Mycket energi har den grabben! Sara åkte taxi hem och jag och Niklas gick hem till honom. Jag fick gå barfota
eftersom jag har nya klackskor som jag inte har gått in än = aj. Haha.

Nu sitter jag hos Sara och ska snart gå till stan en sväng.
Och köpa lite candiiiiiii. Det förtjänar vi eftersom vi typ gått hundra mil dom senaste dagarna haha.

Imorgon ska jag jobba 12-20. Inte så pepp, men vafan, tjänar ju riktigt bra alltså! :D

Nu ska jag fortsätta med att leva livet!
Hej hopp!

Kommentarer:


Rasmus

2009-07-16 @ 21:49:48

palla jobba sena dagar på fredag D: men men, pengar är pengar. saknar dig cherry

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: