you should have given me wings by now

2009-01-20 | 19:46:41 | 0 Kommentarer

Börjar bli sjukt trött på alla snokarbilddagböcker nu alltså!
vet inte hur många jag har blockat nu.
liksom palla göra flera stycken för att hålla koll på mig?
är ju inte så svårt att lista ut vem åtminstone en av dom är nu iallafall ^^
liksom vi har inte pratat på flera år, gå vidare?

Vicky och jag har lite mer koll på vad vi ska göra de kommande 3 veckorna nu iallafall :)

  • Samhäl C:: inlämningsarbete om kvinnorna inom idrottsvärlden. hur framställs de i media osv.
  • Religion B: redovisning om hur folk uppfattar Gud. vi ska låta barn på dagis och i skolan, ungdomar och äldre rita Gud, så som de tror att han/hon ser ut.
  • Naturkunskap B: studera gräsänder.
  • Historia B: vet ej än (!) lite panik med tanke på att Magnus är en av lärarna som ska med till Bangladesh på fredag.
  • Projektarbete: med ämnet sport. Vad finns det för skillnader mellan män och kvinnor i sportsammanhang? Vilken sport lägger kommunen mest pengar på? Vad tycker folket att kommunen borde lägga pengar på istället för sport? osv osv.
  • Svenska C: vet ej än. förmodligen kommer vi ha lektioner. (Det är ju trots allt Jesper vi pratar om!)
  • Psykologi B: vet ej än. förhoppningsvis får jag göra klart mina rester. eventuellt se någon film.
  • Filosofi A: ingenting! :D
tror det var allt. den uppgiften jag ser mest fram emot är religionen!
ska bli riktigt kul. även fast man inte tror på Gud, har man nog ändå en bild av hur han/hon ser ut,
när man hör ordet Gud. varken jag eller Vicky tror på Gud, men ska bli kul ändå. ska be pappa höra om vi kan komma till Nellies dagis :) haha jag tror inte ens hon vet vad/vem Gud är! men hon kommer nog rita något ändå hehe.
På ett sätt ser jag fram emot att alla åker! :D ska bli skönt att få planera allt själv. vi kommer ju verkligen inte börja 8 varje morgon! och vi har tänkt att bli klara med allt så fort som möjligt så vi har ledigt resten av tiden :) väldigt smart.
och vi har planerat massa roliga saker som vi ska kombinera med pluggandet! :D
  • sola
  • äta glass på Lindahls (såndär egengjord!)
  • fika
  • filmkvällar
  • utgång till hugos, förfest hos moi
  • sleepovers
och så vidare :D ska bli sjukt kul. ångrar verkligen inte att jag inte följer med :)

nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 22, för då kommer niklas.
han är i finspång och repar as we speak.

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: