While sugar runs from my arteries

2009-01-05 | 18:05:57 | 1 Kommentarer

sitter hos pappa nu. han skulle skjutsa hem mig från niklas men frågade om jag ville hänga med hit en stund.
så det gjorde jag. hämtade nellie på dagis först. sen åkte hem hit och har lekt massor.
ritat och lekt med lego osv. ska bli skönt att komma hem och få slappna av lite alltså! haha.
ett jävla tjat om att jag ska komma och leka haha :P
ocn nu tar hon på sig sina prinsesskläder fast hon egentligen inte får,
för vi ska snart åka och lämna mig. är ashungrig nu, har bara ätit frukost idag.
och det gick ju jättebra hahaha, spillde ut hela mitt glas oboy, då slog niklas  mig :(
och bet mig. jättehårt i armen. sen slängde han ut mig från balkongen. naken. i snön. så jag fick köldskador.
okej jag överdriver lite kanske :( han sa bara att jag var klantig :P haha.

ska nog se mamma mia som jag fick av niklas farmor och farf ar när jag kommer hem :)
wii. myspys.
pappa ser på discovery, och det var reklam flr nått program och då sa dom att få cancer är 1 på 7, osv.
och att chansen att dö av en hajattack är 1 på 900 miljoner... jaja, det gör mig fan inte mindre rädd!
jag är ju inte rädd att jag ska Dö av en hajattack, jag är bara rädd! dumma pappa :(

Cherry

Kommentarer:


2009-01-05 @ 19:26:52

jaaaa då jag tyckte den var helt ok! Dock hatar jag stressiga filmer för jag sitter jämt och skriker vad dom ska göra osv, eller det var nog mest dom andra som hatade mig ahha men den var bra :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: