I'm on fire for you, clearly

2009-01-30 | 13:58:12 | 0 Kommentarer

Nyss hemkommen från stan.
Brände pengar så nu gråter min plånbok.
Köpte:
  • ett par slitna jeans från Bik Bok
  • Zebramönstrad lång top från H&Ms barnavdelning
  • svart kofta från New Yorker
  • Blomma att ha i håret H&M
Känner lite panik nu dock, eftersom jag ska klara mig resten av månanden också :P
och ska ju ut imorgon, men får väl fråga paps om pengar.
det löser sig :)
är iallafall grymt nöjd med byxorna, skitsnygga.
ville köpa massa fina underkläder också,  som vanligt,
men kunde stå emot faktiskt. det får bli senare.
för nu måste jag hålla i pengarna jag har kvar.
men ack, dom var ju så fina nu är jag är brun och allt haha.

Om ett tag ska jag och martin med mormor till Ö&B för att köpa brun-utan-sol.
yeah man.
sen ikväll blir det mys med älskling. wii.
Jag är väldigt spänd på att veta hur det gick på ultraljudet för jessica och pappa!
om dom nu har varit där, vet inte tiden.
är det tvillingar som dom tror? :P
får väl ringa senare :)

nu ska jag lyssna på Coldplay och sn fixa mig lite.
mhm Spotify <3

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: