I will never be afraid again.

2009-01-12 | 18:14:11 | 1 Kommentarer

jag är bäst på att göra mig själv ledsen (Y)
idiot.

är mätt som fan, vet inte varför :O
var ju ett tag sen jag åt :P
men mår illa efter bullen och godiset hos sara. haha.
och tacosen.
vi hade bara en lektion idag, för våran lärare som vi har i flera ämnen var sjuk :P
och hon ska vara hemma imorgon också, så har bara en lektion då med.
så efter våran lektion, gick jag, vicky och sara hem till sara och lagade mat.
trevlans.

baby kommer till mig ikväll.
mysigt att ha honom bredvid sig inatt.
jag älskar dig.
kommer aldrig lämna dig, lovar.
I will never be afraid again.

Cherry

Kommentarer:


Sanna

2009-01-14 @ 08:23:35

thank you dollie, det behövs lite <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: