Carry on cause there's no place to hide

2009-01-11 | 15:31:31 | 0 Kommentarer

Kom nyss hem från bästa baby.
han skulle dra och repa, och idag följde jag inte med haha :P
var med i fredags, drack lite öl o så.
men blev skitsur över att dom har höjt dygnskortet till 110 spänn!
och hade inte mer pengar så kunde inte köpa nått annat busskort heller.
så fick snällt punga ut 110 spänn.
hade det mysigt på bussen också (Y) haha <3

igår gjorde vi tacos, asgott!
vi skulle ha movie night, men såg bara en film,
the Wrestler. man kan ju inte se film hela tiden!
usch och fy.
när jag är med min baby vill jag umgås och mysa och bara vara.
blir rastlös av att titta på film hela tiden också haha :'D
men den var bra iallafall, lite konstigt slut bara :O
sorglig var den också, så det föll några tårar.
på niklas alltså. hihi :D

den 2:e februari har jag och niklas känt varandra i ett år.
ETT ÅR. omg. längeee.
gud vad jag älskar den mannen.
jag älskar varje minut jag är tillsammans med honom.
jag är så mycket gladare.
allt blir så mycket ljusare.
jag ler bara jag tänker på hur glad han gör mig.
när han lyfter upp mig i köket och bär runt på mig.
när han kittlar mig så jag knappt får någon lutt.
när han härmar mitt skratt.
hahaha jag dör när jag tänker på det xD
han är min man och min  bästa vän.
det finns ingen bättre.
jag är så glad att jag får träffa honom varje dag.
prata med honom varje dag.
jag skulle aldrig klara att vara ifrån honom under en längre period!
vi skulle nog inte ha ett lika starkt band då.
jag vill inte veta hur det känns att sakna så det gör ont.
usch! sånna förhållanden är ju dödsdömda.

nu ska jag snart se Wanted som jag fick låna av niklas,
med min bror :) och kanske mami om hon vill.
hoppas vi kan gå och köpa cola först! yummi!

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: