Candy man

2009-01-26 | 13:43:52 | 4 Kommentarer

Nu är jag hemma igen,
efter en ansträngande dag i skolan. NOT :P
kom till skolan vid 10, då var det elevforum.
fick information om studenten och så,
och att alla 3:or ska ha klassråd och bestämma om de vill ha studenflak och så.
kul för oss då att våran klass är i en annan världsdel..
så vi skickade iväg ett mail till Magnus och Ulla, får se om dom svarar.
vi vill iallafall fixa studenflak.
fan vad jag längtar!
efter elevforumet gick vi och pratade med Sirkka-Liisa,
och hon öpnnade en sal åt oss.
skitbra, hade dator, skrivare och telefon.
vårat egna lilla kontor, så där kommer vi sitta framöver hoppas jag!
jobbade med vårat projekt och skrev frågor som vi ska ställa till folk på stan.
sen gick vi och åt. efter det åkte vi till Ella, för att kolla på balklänningar.
provade några fina, men en var för liten och två var för stora :P
jag vill ju ha en kort klänning, så ska nog kolla på Vila.

nu sitter jag här och tuggar tuggummi och funderar på vad jag ska göra.
kanske se en film? eller nååått.
haha såhär kommer typ alla våra dagar se ut, att vi slutar så tidigt att vi inte har nått att göra xD
sooooft!

Ikväll ska jag till niklääs.
mysipys. saknar honom haha.
fast vi sågs för typ 4 timmar sen.
I guess it's löööv.

Cherry

Kommentarer:


2009-01-26 @ 15:09:02

haha fick svar från både ulla och magnus, men antar att det är typ automatmail. för det stod att de var på studieresa och åter 12/2 eller nåt skit. blää.

så vi får väl ringa eller smsa? eller ta ett eget beslut :P
Cherry

2009-01-26 @ 15:14:04

Men jävla skit då!

Ja vi får väl smsa kanske och fråga om vi får ringa eller något?

Oh vad dom krånglar till det! tänk om vi behövde hjälp med något liksom. bajs!
Sannus

2009-01-26 @ 21:49:22

fuck, jag blir så avis, jag vill ta studenten igen!
Cherry

2009-01-27 @ 14:49:47

Hehe naw, förstår det! :D

jag längtar ihjäl mig!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: