Your fingertips across my skin

2009-02-25 | 21:06:24 | 1 Kommentarer

Jag har fått en ny tv, som är mycket större än den jag hade innan.
så nu slipper jag dra fram den 2 cm framför ögonen för att kunna se något.
kom hem och kollade på den och såg att det är en exakt likdan som niklas har, haha!
det var lite kul.

blev nyss påmind av baby på msn om det roliga telefonsamtalet han hade idag med en telefonförsäljare,
han svarade genom att säga: hej det är Erik. dom frågade om hans pappa var hemma,
då sa han: nej han är avliden.
hahaha jag dog! gud det var så kul.
och idag när vi gick till spårvagnen var det en gubbe som peka fuck you till oss!
okej, jag tror inte han gjorde det med flit eftersom han kliade sig, men han gjorde det med det fingret haha.
niklas och jag bara kollade på varandra och ba: what?!
haha. sen diskuterade vi hur fult det låter att säga "peka fuck you" :P
"peka finger" låter nästan ännu värre haha. så vuxet.

snart kommer tönten hit,
så slipper sova ensam idag. wii.
men min säng är så liten :( det suger lite.
aja, då får man ligga tätttätt. hihi.
imorgon ska jag nog pallra mig till skolan.
även fast det känns som att febern smyger sig tillbaka.


Kommentarer:


2009-02-25 @ 21:39:13

okej, vad bra!!

jo det var jag. det ända jag verkligen blev arg över och är fortfarande är bara att han aldrig sa något, det skulle vara sjukt mycket lättare för mig att komma över det då. Men jag blir inte ledsen eller arg eller någonting. Och Du ska väll defenetivt inte känna dåligt samvete. du har ju inte heller haft det så jävla lätt. du har bara gjort det lättare för mig så känn inte så! och ni passar verkligen tilsammans.. vi var alltid mer som vänner. Det ska vara ni två. :) Och jag mår bra! det är alltid dom som bryr sig mest som har dåligt samvete hela tiden! dont worry, be happy hihi :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: