The everlastning

2009-02-21 | 16:01:05 | 1 Kommentarer

Man hinner knappt hem och andas förrän man ska iväg igen haha.
sov hos niklas igår, laga mat och mys framför tv:n, let's dance :D
sen ringde pappa imorse och frågade om jag ville följa med han och nellie och mata änder HAHA
jag sa ja för det betydde ju skjuts hem. plus att jag saknade nellie.
hon hade gjort en varsin teckning till mig och martin, med oss på.
martin hade någon skurvgrej mellan benen och jag frågade vad det var: en snopp!
haha. änderna var läskiga och jag sa att jag var rädd att dom skulle hugga mig i benet och nellie
trodde dom skulle äta upp oss. fast sen ville hon hoppa i och bada med dom, hon förstod inte när vi sa att det är iskallt.
hon sprang fram till kanten hela tiden och ville att pappa skulle ringa mamma och fråga om hon fick.

snart ska jag ha sällskap med martin på spårvagnen.
jag ska till niklas och äta, sen till finspång på födelsedagsfest.
kul :) jag vill också fylla år :( fast är ju inte såå långt kvar till 31 maj :)

nä nu måste jag skynda mig lite och fixa det sista,
ha en bra lördag.

Kommentarer:


2009-02-21 @ 16:07:20

jag hade typ inte hört någonting med han men sen har du och sen en annan vän till mig skrivit så mycket om han så jag lyssnade lite och har är ju underbar :D skitfina texter, ja lätt :D har han någon spelning snart?

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: