Tell me where it hurts

2009-02-06 | 18:29:58 | 1 Kommentarer

Snart ska jag och lillebror till mormor och morfar och äta god mat, wii.
tur att dom bara bor några meter bort :P
mami är ju på kurs, så då var mormor snäll och ska bjuda oss,
annars skulle vi väl bara äta mackor eller nått! haha
vi är så lata när det gäller att laga mat :P
lit bortskämda tror jag allt! förväntar oss att andra ska göra det haha.

Plutt baby var här en stund efter skolan.
och bar runt på mig på axeln som vanligt. fast när jag var naken!
haha, såg nog roligt ut.
Hade köpt tre chokladbitar som var sött inslagna, till honom
bara för att vi har 5 månader imorgon och för att han är söt.
han blev glad och jag fick mata honom :'D
Sen kom nunis pappa och hämtade honom
för dom skulle åka och handlra.
hoppas pepsi och chips som  han loooova! :@
annars får han smisk. (Niklas alltså, inte Conny hihi)
Och hoppas han käpte skivor så han kan bränna ut Changeling,
sweet Angelina.

Ska nog väcka Martin snart som har somnat i soffan,
så vi kan dra till mormor och morfar.
Mums, älskar mormors mat!

P.S jag är världens lyckligaste.
Gud vad allt känns bra.
gud vad min man är bra.

Cherry

Kommentarer:


Jess the Mess

2009-02-09 @ 20:00:14

Det hade vart nåt det, om du smiskat hans pappa :P

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: