rainbows and butterflies

2009-02-03 | 15:13:42 | 0 Kommentarer

Idag har jag och Vicky varit jätteduktiga!
Gjorde nästan klart samhällsarbetet. Så det känns skönt.
fick även svar från Eva Andersson så vi skickade våra frågor,
hoppas på svar igen imorgon.
När vi var klara kom baby till vårat office
och så gick vi hem till mig min baby and I.
efter mysstunden gick vi till mormor och morfar,
för mormor och jag skulle till City Gross och lämna ansökan om sommarjobb.
Så mormor var snel och skjutsade hem Niklas också.
Så nu sitter jag här och håller tummarna för att det blir ett jobb!

Och när mormor släppte av mig såg jag min före detta evil steph mom...
hon som hotade att döda min mamma.
den psykiskt sjuka kvinnan som gjorde mitt liv till ett helvete.
gud vad elak hon såg ut.
hoppas hon inte såg mig.

Vet inte vad jag ska göra nu. är godissugen, men nja, får vara utan idag!
Får väl sitta här ett tag och vänta på att One tree hill ska börja.

Gud vad jag vill ha ett jobb och flytta hemifrån.

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: