No sunlight

2009-02-02 | 17:59:15 | 2 Kommentarer

Finns det något värre än människor som uppmärksammar alla andras misstag,
för att dölja sina egna?
Ingen är perfekt så vad strävar man efter egentligen?


Idag har jag shoppat igen, sweet.
en tjocktröja och en rosa ros att ha i håret från cubus.
men nu måste jag fan hålla i pengarna haha.

Vicky och jag fick lite gjort idag,
skickade iväg ett mail till ordföranden för IFK Norrköpings damlag
och skrev ihop frågor till vår undersökning.
imorgon ska vi jobba samhäll, som är det enda jobbiga typ.
undrar hur dom redovisar sina kunskaper i de olika ämnena i Bangladesh?
Ska bli spännande att höra!
Jag hoppas iallafall verkligen Verkligen att dom har det bra där nere, trots allt.
Bloggen är ju inte speciellt personlig direkt, säger inte så mycket.
Lite synd.

Ska till Niklas när jag har ätit,
det blir mysigt som alltid.
igår sov han hos mig,
och när vi hade sovit ett tag vaknade jag till och tyckte att det stog nån i rummet.
Så jag säger något till Niklas, kommer inte ihåg vad, kommer inte ens ihåg om han vaknade haha!
För jag typ halvsov, nästan som en dröm men ändå inte.
brukar hända sådär för mig, att jag ser i syne.
en gång såg det verkligen ut som att en kudde var på väg att kväva mig,
jag sträckte upp händerna för att ta bort den, sen insåg jag att det inte var något där.
tände och kollade efter. sånt är läskigt faktiskt!

Tror vi skulle sola imorgon, om jag inte minns helt fel.
Det är nice. är riktigt brun nu, men vill bara bli brunare haha :D

Cherry

Kommentarer:


Jane

2009-02-02 @ 21:04:21

så har jag med drömt en gång, men jag skulle precis ta en tugga av en cheeseburgare.. men när jag bet ihop tänderna insåg jag att det var en dröm -.-



haha, jag drömmer o mat och du om kuddar, yeah ;:D
Cherry

2009-02-03 @ 15:17:03

Haha naw vad sött :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: