My sweet prince

2009-02-19 | 19:55:46 | 2 Kommentarer

Me and you baby,
still flush all the pain away
So before I end my day
remember
My sweet prince
you are the one
My sweet prince
you are the one



Jag trodde aldrig jag skulle kunna hitta någon som är så underbar som min Niklas.
någon som kryper ner bredvid mig i sängen, håller om mig och viskar mig i örat: jag älskar dig. du är mitt allt.
jag trodde aldrig att kärlek kunde vara något sähär fint.
det pirrar i magen och jag kan inte sluta le när jag får varma pussar i nacken.
eller när du säger att du aldrig älskat någon så mycket som du älskar mig.
mitt hjärta gör volter när du flätar samman din hand med min och säger att det är första gången du är kär på riktigt.
Jag har aldrig i hela mitt liv känt mig såhär älskad.
jag har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv.
Jag kommer inte lämna dig, baby. jag lovar.


Du visade mig hur man lever, på riktigt.

Kommentarer:


Niklas

2009-02-19 @ 22:05:14

Ohh, my sweet princess ;)
NE0 Timeless

2009-02-20 @ 14:28:53

Hej, NE0 från bloggy här, ta med din Kille och Joina oss på Secondlife, lovar att ni kommer att ha kul. Det är hur stort som helst, och många bra Musikfester ( Bl annat Hårdrocks kvällar med musik)



Du skapar en avatar och sen tankar ner Secondlife i din dator 21 MB sen är det bara att köra det är helt gratis! hoppas vi ses där. Ha en bra helg :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: