Lady of the flowers

2009-02-19 | 18:48:23 | 1 Kommentarer

Har varit hos Niklas utan att komma hem nångång sen i tisdags,
så har inte skrivit på ett tag.
Har tillbringat hela mitt lov med baby 24/7 och inte tröttnat en sekund :)
fast idag ska han repa, så jag är hemma.
Idag gjorde vi soppa och scones (läs:jag)
men det förtjänade han, som bjöd mig på bio i tisdags och pizza igår.
vad har jag gjort för att förtjäna en sån underbar pojkvän? :)
pizzan satt inte helt fel, eftersom vi hade städat hans rum och tagit ner alla affischer från väggarna + tvättstugan.
vi har hunnit med att se några bra filmer också: Changeling och 7 Pounds.
båda var riktigt bra. Changeling var lite lång bara :P
På bio såg vi Valkyria, som också var bra.

Fick ett sms av Vicky igår där det stog att Placebop kommer till Siesta i skåne.
men oh! skulle jag vilja se ju.

så nu är jag arg på:
Peace & love som har bokat bla Mötley Crüe och Alice in Videoland
Hultsfred som bokat bla Markus Krunegård, Maia Hirasawa, The Killers och Regina Spektor
Siesta som har bokat Placebo
jag är arg för att chansen att jag kommer kunna vara där är minimal.
måste jobba och har ändå inte lust att lägga pengar på 3 festivaler.
jag vill helst av allt se mötley såklart. men vill hellre till hultsfred än P&L.
oooh. i-landsproblem.

ska nog bada snart, var länge sen känns det som.
bara för att vi har duschat hos niklas.

Cherry

Kommentarer:


Jess the Mess

2009-02-22 @ 23:36:16

Åk på Hultsfred :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: