I'm there too

2009-02-20 | 12:56:38 | 0 Kommentarer

Jobbiga mardrömmar inatt.
sånnadär som sitter i länge, som man inte kan skaka av sig.
vaknade vid 5 och blev lättad av att det bara var en mardröm.
låg och grubblade ett tag, men lyckades somna om igen.
vaknade igen 20 över 6, och hade då drömt om samma sak!
fast en annan situation.
jag hatar mardrömmar.
sen till råga på allt ringer två telefonförsäljare med en halvtimmes mellanrum.
oh blir så sur. har dom inte så många hjärnceller att dom kan tänka:
hm, jag jobbar idag en vanlig fredag halv 10. men jag kan inte tänka mig att någon annan av sveriges befolkning gör det.
så jag svarade surt att min mamma jobbar och la på.

Snart ska jag bada. Göra hårinpackning osv.
Är trött och jävligt irriterad.
lyssnar på Michelle Featherstone och hennes låtar är ju så fina att man vill dö.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: