I may have failed but I have loved you from the start

2009-02-17 | 16:19:55 | 1 Kommentarer

Alltså, nej.
jag tänker inte göra det här en gång till.
kasta bajs på allt och gå ett steg framåt så man slipper känna skitlukten.
det ska jag göra!

Snart ska jag göra tacos till mig och Niklas, som kommer hit om ett tag.
Då ska han bjuda mig på bio, för att jag gick med på att följa med till Tyskland xD
haha det låter ju för bra för att vara sant :D
pratade med mamma förut om pengar och hon och pappa betalar nog resan,
ska prata mer med henne när hon kommer hem.
woho jag som aldrig har flugit :'D
träffa pluttens mamma blir ju trevligt, glömde kanske nämna att det är därför vi ska till Tyskland hehe.

Jag längtar till sommaren som fan.
men måste ju jobba, så det är lite segt.

Kommentarer:


Jess the Mess

2009-02-19 @ 09:21:49

När ska ni till tyskland? :) Jag ska åka dit nästnästa vecka eller vad det är ^^

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: