Drowning by numbers

2009-02-19 | 19:18:30 | 0 Kommentarer

Kom precis på att jag har ett psykologiarbete och ett yogaarbete att göra klart.
men psykologin är snart klar. men yogan alltså.. jävla bangladeshs fel som vanligt.
har varit skönt med lov och slippa höra om skiten.
oh jag är så jävla arg på flera personer. som inte ens kan höra av sig och komma med en förklaring.
för en ursäkt är man väl för stolt för.

Fick iallafall helt klart besked idag att jag kan följa med baby till Tyskland, mamma och pappa betalar.
woho! måste fixa pass också.
ska bli underbart att åka till Tyskland med Niklas en vecka och bara göra roliga saker och dricka öl.
och träffa hans mami hihi.
längtar till påsklovet nu!

inatt drömde jag att jag inte hann hitta någon balklänning.
scary! vet ju precis hur jag vill att den ska se ut, buhu.
inte en såndär lång elegent sak, utan en kort mer cocktail.
har ju inte direkt letat speciellt mycket så det löser sig nog.
sen är det studenklänning också haha.


världens bästa vid min sida.

NU ska jag bada, bye.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: