baby it's you

2009-02-12 | 21:27:09 | 0 Kommentarer

Men tack Arvika, som bokar Alice in Videoland när jag inte ska på festival i sommar ><
och isåfall blir det hultsfred.
Oh bajskorv. Vill se AIV so bad, eftersom jag inte såg dom på Arvika 08 eftersom det blev oväder och krångel.
blöh. vill iallafall till hultsfred i år igen, men blir nog inte så..
måste jobba. och spara pengar till annat än festival. oh well.

Sara kom hem från Bangladesh igår och gav livet lite mer färg igen.
Blev sådär äkta smörigt á la kärleksfilm;
springa-mot-varandra-och-kramas-och-nästan-fälla-en-tår. :'>
Följde med henne hem och fika och prata.
imorgon blir det stan, ska nog köpa bh och trosor som jag kollat ut.
om jag inte för en gång skull stannar upp och inser att jag borde hålla i pengarna.
men det lär inte hända haha.

Om ett tag kommer baby.
världens bästa.
vi har redan planerat vad vi ska äta på Alla hjärtans dag:
kycklingspett med ris och tzatziki och till efterrätt blir det fruktsallad och glass. yum.
och så hoppas jag att vi kan bada med kokosskum och massa tända ljus.
åh vad jag är kär.
egentligen är alla dagar alla hjärtans dag för oss.
lyckofjärilar i magen hela tiden.

Cause without you
How did i get through
All of my days
Without you
Now living with you
See everything true
My baby it`s you
My baby my baby my baby



Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: