When you got it, don't leave it

2009-12-04 | 14:20:12 | 1 Kommentarer

Tanken var att jag skulle hitta något på stan,
men kom hem tomhänt! Haha oooh vad sur jag var,
hade kollat in en skitsnygg tröja på Gina Tricots hemsida men
den fanns inte i butiken, grrrrrr! Och den svarta fanns bar
i stora storlekar :( Men jag ville hellre ha den röda.
Antingen åker jag ut till Maxi imorgon och kollar på Gina där,
eller så får jag klicka hem den.
Försökte hitta något annat roligt men nej, det blev inget.
Blev supersnål och kunde inte ens köpa en ögonskugga.
Skulle köpa julklappar också men var så trött och hungrig
så orkade inte det, även fast jag vet vad jag ska köpa :)

Ikväll ska jag, Niklas, Bella och Martin baka pepparkakor :D :D
Och sen äta tacopaj, mmm. Förra året bakade vi lussekatter,
men då var inte Bella med för Martin hade en annan brud hehe.
Men jag har kvar samma karl! Hihi.
När vi har ätit och bakat åker vi hem till Niklas
och har fredagsmys :) <3

Imorgon blir det party! Grabbkväll & tjejkväll och sen
strålar vi samman, trevligt! :D
Första gången någonsin som jag använder uttrycket
"stråla samman", för övrigt.

Nu ska jag sätta mig framför tv:n och locka håret :)

Kommentarer:


Jess the Mess

2009-12-08 @ 23:44:57

Haha, ofta jag tänker på mig själv när jag ser att du skrivit "stråla samman", vilket ego. Ba deklart du fått det från mig, är ju bara jag som slänger mig med sånna ord ;P haha

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: