Underbara lördag

2009-12-19 | 13:08:58 | 0 Kommentarer

Sjävklart blev det Hugo ändå igår! Hah!
Först gjorde vi tacopaj hemma hos Sara och jag och Nicke
tjatade på Sara om att vi ville dra ut :D Fick öl av Nicke eftersom
vi inte hade någon sprit, nice. Blev en spontan utgång så hade inte direkt
världens partykläder. Kul var det iallafall :) Mindre kul när man får ett sms av sin lillebror
som blivit nerslagen efter en fest! Som tur var var det inte så allvarligt,
men ändå! Tre slag i bakhuvudet så han ramlade framåt och sen en spark i huvudet.
Jävla idioter. Och grejen var att killen som slog honom
tog fel kille, skulle alltså inte ha slagit Martin egentligen.
Sara och Nicke ville dra hem i samma veva som jag fick smset så då drog jag också,
ringde pappa som blev skitförbannad över att Martin hade blivit slagen och åkte
runt lite i området där det hände, men vi hittade ingen. Släppte av Sara och Nicke
och Sara och så skjutsade pappa hem mig och Martin. Vi såg lite film
och sen gick vi och la oss.

Mådde lite crappy imorse när jag vaknade men nu är det bättre!
Fick hundra spänn av mamma lite random nyss, fick köpa pizza om jag ville,
men nä, sparar dom till sprit på nyår :D Så nu ska jag väl ha pengar så jag klarar mig
denna månad. Ska äta köttbullar och spaghetti snart, lite Lady & Lufsen style sådär.
Är riktigt hungrig. Håller på att storstäda mitt rum men tar en paus nu, är nästan klar :)

Nu är baby i studion och spelar in, hoppas det går bra :)
Längtar tills ikväll då vi ska ha myskväll. Var alldeles för länge sen vi hade
det på en helg :)

Nu snöar det ännu mera, wiho wiho :D
Idag ska vi klä granen, också wiho!



Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: