Pepparkaksbak & tomtebesök

2009-12-09 | 11:38:08 | 1 Kommentarer

Är nybadad och fräsch och såg nyss dagens avsnitt av julkalendern.
Den blir bara bättre och bättre! Man måste se flera avsnitt för att kunna
bedömma den liksom :) Hihi.

Var jättekul att träffa Jessi igår (Haha tänker på dig Jess, som hatar att bli kallad Jessi :P
Men den här Jessica har jag kallat Jessi sen jag var mini mini så jag måste göra det nu med!)
Vi pratade gamla minnen och hade skitkul. Om hur vi två och Fia brukade
låsa in oss på toaletten för vår lekisfröken Bodil och vägrade vara med på dom sakerna vi skulle göra.
Haha åh vad vi skrattade :D Hon bjöd på fikat också, sicken gentleman!
Sen gick vi stan en runda och jag köpte ett marinblått linne, i längre modell.

Om en timme eller så kommer Niklas hit. Då ska vi äta lite mat
och sen äntligen baka pepparkakor. Och lyssna på massa jullåtar såklart :D
Det blir bara vi två, mysigt! :) Klockan 4 kommer pappa och familjen och hämtar
mig och Martin för att åka och hälsa på tomten i Krokek.
Också mysigt! Sen blir det raka vägen hem till Niklas baby :)

Nu ska jag ta en cigg och sen börja göra mig iordning.

Kommentarer:


Jess the Mess

2009-12-09 @ 13:48:02

Hihi <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: